A kereskedelmi együttműködés alapvetően fontos részét a létrehozott keretszerződés képezi. Ebben a megállapodásban van meghatározva az Ön által igényelendő faktoring típusa (lásd az alábbiakat), a tevékenység tárgya, a várható követelések feltételezett összege, az adott ügylettel érintett potenciális adósok jegyzéke és a követelések behajtásával kapcsolatos szolgáltatások specifikációja.A szerződés megkötését követően Ön áruszámlát állít ki, és az értékesítendő terméket/szolgáltatást a szokásos módon a rendelőnek kézbesíti.
Miután az áruszámlát kiállította, az árucikket a címzettnek kézbesítette, a tárgyi áru számláját és kézbesítési bizonylatát, esetleg a termék leszállítását igazoló egyéb dokumentumokat is, a mi faktorcégünknek átadja, és ezt követően mi postafordultával azonnal kifizetjük az Önnek járó adós összeg 90%-át. E lépés során Ön az adott ügyletre vonatkozóan tájékoztatásokat nyújt számunkra, miközben az Ön számára kijelölt adminisztrátorunk haladéktalanul megvizsgálja az ügyfelének pénzügyi helyzetét, a tárgyi tranzakciót hitelesíti, majd pontosítja szintén a cégünket megillető faktoring-provízió összegét is (a követelés összegének, kockázatosságának és az adós fél kilétének a függvényében). A követelés faktorcégre történő átruházásról az Ön vevőjét tájékoztatni lehetséges, de ez nem kötelező. Miután az adós a követelést kiegyenlítette, mi a törlesztését Önnek jelenteni fogjuk, és egyúttal az adott követelés – a faktoring-provízió összegével csökkentett – árát mi Önnek megfizetjük. A teljes folyamat alatt kapcsolatot fog tartani az Ön számára kijelölt adminisztrátorral, aki bármikor az Ön rendelkezésére fog állni, tájékoztatni fogja Önt az adós féllel megvalósított tárgyalások, törlesztések eredményeiről. Mindezt nagyon gyors, hatékony és teljesen szakszerű szolgáltatásnyújtási módon.